آغاز انتشار بازی سیمرغ با کیفیت HD

بلاخره بعد از 5 ماه تلاش شبانه روزی تیم بازی سازی استودیو بلو رابیت زنگ انتشار بازی هیجان انگیز سیمرغ با کیفیت HD به صدا درآمد.

مدیرعامل مجموعه بازی سازی بلو رابیت از آغاز انتشار بازی هیجان انگیز سیمرغ خبر داد.

آقای مهندس مهدی مهری در این زمینه توضیح داد: بازی سیمرغ حاصل تلاش های شبانه روزی این مجموعه در طول 5 ماه است که با یاری خداوند و همت بلند اعضاء پرتلاش این مجموعه به ثمر نشست. نسخه فعلی این بازی بر روی پلتفرم آندروید (Android) اجرا شده و هم اکنون از طریق مارکت ایرانی کافه بازار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

بازی سیمرغ برگرفته از سریالی با همین نام است که در دهه 70 ساخته شده بود و یادآور رشادتها و دلاورمردی های نیروهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهید احمد کشوری و شهید علی اکبر شیرودی است.

بازیکن در طول بازی در دو فصل و جمعا در 12 مرحله با هلیکوپتر کبری ارتش جمهوری اسلامی ایران به پرواز درآمده و به سوی اهداف ثابت و متحرک بعثی خواهد شتافت. فصل اول بازی، پرواز در نقش شهید کشوری بوده و دارای 6 مرحله می باشد. در پایان مرحله ششم انیمیشن کوتاه صحنه شهادت این شهید بزرگوار به تصویر درمی آید و پس از آن فصل دوم بازی شروع می شود. در فصل دوم بازی نیز ادامه پروازها در نقش شهید شیرودی استمرار خواهد یافت و در نهایت در پایان مرحله آخر، بازی با پخش انیمیشن صحنه شهادت شهید شیرودی به اتمام خواهد رسید.

آقای مهندس مهری در خصوص گیم پلی بازی توضیح داد: بازی از گیم پلی بسیار روانی برخوردار می باشد. هلیکوپتر بازیکن در تمامی مراحل مجهز به انواع سلاح های قابل حمل توسط هلیکوپتر کبری می باشد که ویدئوی آن در آپارات منتشر گردیده است.

gallery_201508172759062291916


امیدواریم از این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز و در نوع خود منحصر بفرد نهایت لذت را ببرید.


تمامی حقوق این وب سایت و مطالب اختصاصی و محصولات آن محفوظ می باشد