راهیابی سیمرغ به جشنواره موبایل شریف

بازی سیمرغ که اخیرا از طریق مارکت کافه بازار منتشر شده است در جشنواره موبایل دانشگاه صنعتی شریف شرکت نمود. مدیر عامل استودیوی بازی سازی بلو ربیت آقای مهندس مهدی مهری افزود: بازی سیمرغ که کاملترین و نخستین بازی شبیه ساز پرواز با هلیکوپتر ساخته شده در ایران عزیز است، پس از 5 ماه تلاش شبانه روزی تیم کارشناسان این استودیو ساخته شد و اکنون افتخار شرکت در جشنواره موبایل دانشگاه شریف نیز نسیب این بازی گردید.

وی با بیان اینکه من هم فرزند بعد از انقلاب و متولد دوران جنگ هستم افزود سیمرغ یادآور جانفشانی های دلاوران نیروی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سالهای نخست جنگ تحمیلی است. در این پروژه تمام تلاش تیم بلو ربیت بر این بود که قشر جوان و نوجوان میهن عزیز را با حس و حال حضور و نبرد در جنگ تحمیلی آن هم در نقش شهدای والا مقامی چون شهید احمد کشوری و شهید علی اکبر شیرودی آشنا نماید تا آینده سازان میهن عزیزمان بیشتر و بهتر ارزش جانفشانی های این شهیدان را درک نموده و ارزش ایثار آن بزرگواران را حتی برای چند لحظه هم که شده حس نمایند.

جشنواره موبایل دانشگاه شریف هر ساله در این دانشگاه برگذار و در آن بهترین اپلیکیشن ها و بازی های ایرانی در ژانر های گوناگون انتخاب و مورد تجلیل قرار می گیرند.

لینک بازی سیمرغ در سایت جشنواره موبایل شریف


تمامی حقوق این وب سایت و مطالب اختصاصی و محصولات آن محفوظ می باشد