حمایت خواهرزاده شهید شیرودی از سیمرغ

خواهر زاده شهید علی اکبر شیرودی، جناب آقای مسلم شیرودی با ارسال پیامهاییی از بازی سیمرغ حمایت و از ساخت این بازی توسط استودیو بازی سازی بلو ربیت تشکر و قدردانی نمودند.

متن دقیق پیغام ایشان بدین شرح است:

سلام و عرض ادب، بنده (مسلم) شیرودی هستم خواهر زاده شهید شیرودی، خواستم بابت بازی بسیار زیبا و خلاقانه تون تشکر کنم، اجرتون با شهدا، بازی بسیا بسیار عالی و با کیفیت بود.
فقط بنده قصد بی ادبی و سه پیشنهاد داشتم برای بازی زیبا و جذابتون
1-اضافه شدن هلیکوپترهای کمکی در کنار نقش اول بازی
2-صحبت کردن با بیسیم بین خلبانها
3-اعمال رشادتهای شهدا،مثل بلند کردن خودرو دشمن با هلیکوپتر که شهید شیرودی انجام دادن یا رشادتهای دیگر شهدا
با تشکر و دعای خیر

ایشان در پیام دیگری نیز فرمودند: ضمن تشکر و قدرانی از زحمات اعضای تیم بازی سازی بلوریت لازم میدانم خسته نباشید خود را به تک تک مهندسین این تیم برای ساخت بازی زیبا و حماسی سیمرغ که برگرفته از حماسه های شهدای دفاع مقدس به خصوص شهدای والامقام کشوری و شیرودی میباشد، عرض نمایم. از نظر اینجانب بازی سیمرغ یکی از با کیفیت ترین بازی های داخلی، با گرافیکی فوق العاده میباشد و نیاز به حمایت دارد. یاحق

مدیر عامل استودیو بلو ربیت آقای مهندس مهدی مهری در این باره گفت: شهید شیرودی قهرمان دوران کودکی من بود و من از کودکی با سریال سیمرغ، اشان را شناختم. این افتخار ما را بس که دل خانواده این شهیدان بزرگوار را نیز شاد نموده باشیم. امیدواریم بازی سیمرغ که بصورت کاملا مستقل و خود جوش و بدون حمایت هیچ نهادی ساخته شد لیاقت معرفی جانفشانی های این شهیدان بزرگ را داشته باشد. امیدواریم بتوانیم با جلب حمایت های هم میهنان عزیز این بازی را ارتقاء بخشیده و کاستی های بازی را تکمیل نماییم.


تمامی حقوق این وب سایت و مطالب اختصاصی و محصولات آن محفوظ می باشد